Lydbølger leverer på flere måter!

Hei igjen dere.

Jøss, det var da ikke måte på hvor mye skriverier det skulle komme fra meg i dag, men jeg henger så til de grader etter med innleggene, så det er bare å sette opp tempoet.

Dette er vel egentlig begynnelsen på helgens Lydbølger festival for min del. Med en gang teltet var oppe, tok vi turen de få meterne bort på stranda. For et fantastisk skue! Norge er pokker meg vakkert! Jeg har vært her ute flere ganger, har også gått mange turer litt nærmere der vi bor, men blir allikevel litt satt ut over hvor flott det er.

Jeg satte meg godt til rette og storkoste meg meg gutta…og selvfølgelig de spreke jentene som virkelig fikk fart med kitingen sin. Det ser så utrolig morsomt og spennende ut, men alt for skummelt for min del. Fikk tilbudet om å teste litt, men feige-Nina var ganske så steil og sto på sitt. Turde rett og slett ikke. 

Hadde det ikke vært for mengdene med alkohol denne helgen, så tror jeg faktisk Bjørn Erik hadde tatt sjansen. I hvert fall når det kommer til å prøve å surfe. Godt vi er så “unge” og kan ha det til gode til en annen gang, kremt…



















Nå blir det hjemmelaga pizza. Viktig å fortsette helgens utskeielser!

Fortsatt god kveld!

Klem Nina

 

#lydbølger2015 #kiting #surfing

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg