Råtøffe Kriminell Kunst og Izabell!

God morgen fininger, eller snart ettermiddag heter det vel.

Jeg står igjen til knærne i skittentøy, men det er vel prisen å betale når man mer eller mindre er på reisefot hele sommeren. Baggene skal ikke ryddes vekk, for allerede til helgen legger vi ut nytt eventyr.

Jeg jobber fortsatt med alt stoffet jeg samle under Lydbølger. Et av de bandene som overrasket meg mest, var Kriminell Kunst. Forbanna meg litt over at de ikke spilte mye seinere på kvelden, for de dro godt med folk og kunne ha løfta taket enda et par hakk med et mer feststemt publikum. Selv var jeg kun på isen, det var alt for tidlig å slå ut håret, men klarte allikevel ikke å stå rolig. Elsket “beaten”!

For dette var bra! Dødsbra! Det eneste som gjenstår for undertegnede nå, er å få lært tekstene. Litt vanskelig for en østlending å ta alt på strak arm når det blir rappet på stavangersk, men om ikke så lenge så sitter det garantert. 

Deilig å ha et rappeband å digge igjen. Det er lenge siden Tungtvann og favorittene mine Klovner i Kamp var på spillelista mi. Siden Kriminell Kunst er et lokal band, regner jeg med et snarlig gjensyn. Gleder meg!

Izabell var også helt fantastisk! Tror det vakre smilet hennes nådde helt bak uten problemer. For et fyrverkeri av ei dame! Må nok følge henne fremover, for her lukter det suksess lang vei…







Sjekk ut videoen over. Fyttikatt så kul! Hvis noen lurer…så ja, det er brua vår dere ser der, thihiiii.

Nå får jeg fortsette å vaske og pakke. Snart sprell med gode venner igjen, ikke minst med bestis Tonje som jeg ikke har sett på over en måned, illllk!

Ønsker dere alle en fortsatt finfin dag!

Klem Nina

 

#lydbølger #kriminellkunst #iforizabell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg