I miss Hotel Vila Ombak…

Hei igjen fininger!

Mens resten av Stavanger saumfarer Gladmatens boder opp og ned, styrer Bjørn Erik og jeg unna og pakker og planlegger morgendagen i steden. Vi skal til Kristiansand, vi har blitt bedt på DET eventyret, og jeg har masse sommerfugler i magen. Gleder meg til å klemme bestis Tonje og bare “go with the flow” hele helgen.

Nå har vi fått Bali-turen litt på avstand, og jeg merker det er deilig å fortelle folk her hjemme om alle opplevelsene vi har hatt. Jeg er faktisk ikke ferdig med å dele alt med dere ennå, og håper ikke dere er leie… riktig ennå.

Vi skal tilbake til Bali, og ikke minst øya 1,5 time med båt utenfor Bali, Gili Trawangan. Har lyst på flere deilige late dager der med snorkling og kanskje litt dykking. Har jo nevnt at jeg er litt redd for å dykke, men er på nippet til å bli overtalt.

Skal dere noensinne besøke favorittøya mi, så kan jeg så absolutt anbefale dere Hotel Vila Ombak. Vi bodde i en Delux Family Bungalow, og jeg savner utedusjen noe enormt. Som regel når man har vært på ferie, elsker man å komme hjem til sin egen do og dusj med godt trykk, men ingenting slår utebadet på Vila Ombak.

Hotellet ligger på sørenden av stripa, helt perfekt. Det var her de kjørte kinokveld på stranda hver kveld, en herlig avslutning på kveldene for oss som hadde med oss lille Mille-mor. 

Skal man bo her, så er det et must å ligge å slenge ved “the hidden pool bar”, husk å let etter den! Jeg pleier aldri å bruke tid ved bassengkanten, men her kunne jeg nok tilbragt flere timer hver bidige dag. Nytt, stille og rolig, og alltid en ledig seng.

We will come back, Hotel Vila Ombak…I promise ♥ 
















Mille:”Two fried egg, please…”. Engelsken har blitt flittig holdt i sjakk.







Nå er jeg ganske så “sliten” etter å ha sett dagens etappe av Tour de France. Fyttikatta for noen tøffinger. Ble bitt av basillen for noen år siden, og har faktisk fått med meg spurten i Paris. Prøver å få Bjørn Erik til å like det litt også, men han griller i steden. Jaja, hver sin smak….

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag og kveld!

Klem Nina

 

#hotelvilaombak #gilitrawangan #gili #reiselyst #ferie #bali

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg