Magisk White Party!

God søndag kjære dere!

Vel, den er ikke særlig god for meg. Jeg har allerede “ropt på elgen” to ganger, og psyker meg opp til enda en runde. Men, men sånn går det når man legger seg på en snurr. Skulle nok skippa den siste runden med “razz” i natt.

Vi var altså på fest til langt over midnatt, og det merkes på hele kroppen i dag. Moroa startet allerede klokken 14, noe vi synes var kjempebra, for da kunne vi avslutte i normal tid. Den planen fungerte dårlig. Helt sikkert fordi vi hadde det så kjekt fra begynnelse til slutt. Det er ikke hverdagskost å få sitte til bords med spelemannsvinnere og “ekte” glamrock artister fra 80-tallet, I was in heaven!

Kjetil Grande, lekte seg på gitaren og sang den en gode slageren etter den andre og Mike Tramp, tidligere sanger i White Lion sjarmerte nok mer en bare meg. Det ble noen uforglemmelig timer, gode minner for livet. Det er bare å bukke og neie til vertene Margret og Heine. For en magisk kveld!

























Nå får jeg komme meg i dusjen og krysse fingrene for at den trange hjelmen på hodet snart tar kvelden. For nå går turen videre mot Fredrikstad og hytta til mamma. Snart har vi snuppeline Mille i armene våre igjen. Skal bli deilig å snuse inn lukten av håret hennes og overøse henne med masse gode klemmer. Jeg har savnet latteren og smilet hennes…

Ønsker dere en fortsatt fin søndag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg