Tullegaven som allikevel ble satt stor pris på…

Hei igjen dere!

Den det er aller vanskeligst å kjøpe gave til, er Bjørn Erik. Han er først ute med å haie til seg alt av duppe-ditter, er ganske så kresen, og de fleste tingene på ønskelista hans koster flesk. Når jeg spør han om hva han ønsker seg, så kommer det aldri noe fornuftig svar. Eller som regel så sier han at jeg ikke trenger å kjøpe noe, at han har alt. Snille unger og villig kone…det holder for han, blæææ.

Så da legger jeg hjernen i bløt, og kjøper masse “unyttige” småpakker. For innerst inne vet jeg at alle liker å få pakker. Han ble noe paff, når han på sist bursdag fikk Quesadillajern fra Europris til den nette sum av 199 kroner. Kunne jo ikke være bra, mente han. Eller han turde jo ikke å såre meg å si det rett ut, men hele kroppsholdningen hans fortalte meg at han var skeptisk.

Jeg må innrømme at det er et lite stykke igjen til jeg klarer å lage den perfekte Quesadillaen, men jeg gir ikke opp. Må forsøke å styre meg med osten, for jeg har en tendens til å tenke at det aldri er nok!


Bomma litt på størrelsen på lompene første gangen, men disse passet perfekt…



To ganger klarte jeg å glemme å legge en lompe på toppen også. For et griseri! Ikke å anbefale…


Skeptisk…

Forsatt litt for mye ost…


Glem det Pippi!


Falt i smak for snuppeline…

Ønsker dere alle en god middag og kveld!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Falt den i smak hos voksne?
      Jeg har lagd en osteblanding med litt kremost og revet ost (og hvitløk, chili og hv annet man vil)som smøres på bunnen, så kommer “kjøtt” og så toppes alt med meeerrr revet ost.
      Flinke tiggepippi, det kan fungere det der, søteste lille pus😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg