Herlig overraskelse!

God morgen dere!

I går kom altså han far hjem fra havet. Rakk så vidt å savne han, for han har ikke vært borte så lenge, men gud så deilig det var allikevel å krype inn i armkroken hans igjen ♥

Mens vi sitter og koser oss med kveldsmaten, printer han ut et ark og legger det foran meg…konsertbillett til Gabrielle, her i Stavanger! Wow! Visste ikke engang at hun skulle komme hit. Jeg er i ekstase, selv om det er hele tre måneder til, thihiii.

Elsker sangene og rytmene til Gabrielle, og det skal bli så kjekt å oppleve henne her i hjembyen, på favorittstedet Folken. En evighet til, men det er alltid kjekt å ha noe å glede seg til. Snill han mannen min altså!




Bildene over tok jeg i Oslo siste jeg var der, en knallkonsert på “Over Oslo” arrangementet. Nå blir det nedtelling til vi møtes igjen.

Nå skal fjellteltet opp i hagen, for nå planlegges det enda en liten tur før skolestart. Sist teltet ble brukt var i Kongeparken på russetreff med Pelle. Vi tar ingen sjanser, så nå skal vi teste om det fortsatt er intakt. Samtidig impregnerer vi det, for Stavanger-været er ikke til å stole på for tiden.

Ønsker dere alle en super fredag og ikke minst GOD HELG!

Klem Nina

 

#gabrielle #folken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg