We are alive!

God kveld fininger!

Vi er hjemme igjen! Like hele, like blide og ikke minst en flott erfaring rikere. Vi hadde vel egentlig planlagt å sove i telt i natt også, men når undertegnede plutselig kom på at hun hadde glemt å sende en helt nødvendig og viktig mail, var vi nødt til å vende nesa vår hjemover allerede i kveld. For lenge før vi kom til parkeringsplassen hvor gåturen bort til campen startet, mistet vi all form for nettverk. Derfor var det helt nødvendig å returnere til sivilisasjonen i løpet av dagen. Eller han fine mannen min, var faktisk villig til å gå opp og ned til bilen og ordne dette for meg. Synes det var for gæli at han skulle gjøre dette, særlig etter en ganske så strabasiøs gåtur på nesten 3 timer. Alle var ganske så slitne i kroppen, så da tok vi heller en enstemmig avgjørelse og pakket ned leiren etter en god og lang pause rundt bålet med deilig sjokolade og saft.

Selv om det ikke ble overnatting i natt også, fikk vi utnyttet dagen godt. Jeg har tatt en hel haug av bilder som jeg selvfølgelig skal dele med dere i morgen, men akkurat nå skriker dusjen på meg. Det klør overalt, men tror først og fremst det skyldes alle myggstikkene. Eller kan det være fordi jeg fortsatt går i de samme klærne jeg dro i. Ugg bugg pølse med lugg, jeg er nødt til å få de av meg!


Vi får heller skrives mer i morgen!

Klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg