Hvem husker vel ikke Haba Haba Haba Åååjeee?!

Heihei skjønninger!

Det har vært mange lange bilturer denne sommeren, og når vi kjørte strekningen Oslo – Stavanger sist gang, holdt jeg på å tilte av kjedsommmelighet. Ba Bjørn Erik leite fram noe spennende musikk i dashbordet, og gjett hva som lå der? Den gamle CDén med Lillebjørn Nilsens barneviser. For en lykke!

Denne CDén er både Dennis på 24 år og Pelle på 18 år flaska opp på. Den ble spilt så mye først i kasettform, at vi var nødt til å kjøpe en ny lik en når Pelle sleit ut den første. Jeg vet ikke hva det er med disse låtene, men de slår meg altså rett i hjertet. Den er fra 1974, så jeg har nok hørt den en del ganger selv som liten, og har altså klart å lære alle mine tre “små” til å elske den. 

Herlige gamle barnelåter, gode barndomsminner og ennå like kjekk å synge for full hals. Vel, når jeg nå hører på videoen BE tok av oss, så ble jeg noe betenkt. Det høres altså så gæli ut, men alle kan jo se at vi har det moro. Jeg mener det, hvis denne fortsatt er i salg, så løp og kjøp. En innertier for de små og nostalgi for oss voksne.





OMG! Det der var jammen meg ikke pent…men koselig var det!

Ønsker dere alle en finfin ettermiddag og kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg