Tuuuuuusen takk!

God morgen fininger!

Tuuuuusen takk for all god støtte med på veien i går! Dere er jo helt fantastiske, og jeg kan ikke få rost dere nok opp i skyene 🙂

Ja, i går var jeg altså tilbake på jobb etter 3,5 år hjemme. Jeg er så takknemlig over å bo i et land hvor det faktisk går an å bli syk, hvor man har et system som fungerer, som tar vare på en og gjør det mulig å komme tilbake. Hadde det ikke vært for dyktig kontaktperson på NAV og en støttende fagforening som hadde trua på meg, hadde denne dagen aldri kommet. De ga meg tid til å bli frisk igjen, og jeg har ikke ord for hvor glad jeg er for all hjelpen jeg har fått på min noe humpete vei.

Den jeg kanskje burde takke mest, er den dyktige mannen min, Bjørn Erik. Han har lagt alt annet til side, og alltid vært der. Jeg har ikke gått på et eneste møte uten han, og det tror jeg har vært gull verdt. Han sitter på en kunnskap uten like og har en beroligende effekt på de fleste som gjør at jeg aldri har grua meg for det som måtte komme. Når jeg gjerne henger meg opp i noe som blir sagt, og grubleriene setter i gang for fullt, har han er finuerlig måte å tenke fornuftig og få meg på bedre tanker og rett sjøl igjen. Uten han ved min side, vet jeg faktisk ikke hvor jeg hadde vært i dag. Jeg unner virkelig alle å ha en slik god person i livet sitt ♥

Det er fortsatt et lite stykke igjen å gå før jeg kan senke skuldrene helt, men nå tar jeg en dag av gangen. Jeg gleder meg allerede til å komme tilbake på jobb på tirsdag, og lære meg mer om fakturering, for en ting er sikkert, jeg har noen av de beste folka rundt meg der som virkelig er til god hjelp.







Nå ser det kanskje ut som om det ble en latskapens dag i går etter timene på jobb, men det ble det altså ikke. Det bar rett ut på tur med flokken min, og de bildene skal jeg snart begynne å jobbe med så fort jeg kommer i bilen. Vi er nemlig snart på vei til Oslo igjen, for i morgen blir det bryllup. Jeg gleder meg som en liten unge!

Ønsker dere alle en fantastisk solskinnsdag, nyt den!

Klem Nina

1 kommentar
    1. Skikkelige gladnyheter du kommer med – og den mannen er nok verdt sin vekt i gull, høres det ut som. Kos dere og ta vare på hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg