Fortsett treningen, eller bli uføretrygda!

God lørdag fininger!

Oi, jeg ser at overskriften ble noe “hard”, men inni hodet mitt, er det dette jeg gang på gang forteller meg selv. For hvis jeg ikke trener, så går det bare en vei, og det er nedover, bratt nedover.

Jeg fungerer litt sånn at hvis jeg er er flink i noe, ja da er jeg ganke god på det meste. Slurver jeg med en ting, ja da kan det godt hende jeg ser litt mellom fingrene med andre ting også…vel, i hvert fall når det kommer til det å være sunn. Trener jeg, ja da går jeg pokker meg ikke hjem og døtter i meg dritt etterpå. Da er jeg “flinkisNina” hele uka og koser meg heller ekstra møøøøøøye på lørdagen.

I sommer har det skorta litt med den treninga og da har det selvfølgelig sklidd helt ut på inntaket av mat og snop også. Det straffa seg med en gang, og det er absolut ikke greit. Så da var det bare å ta grep og sparke seg sjøl bak. Ta tilbake kontrollen!

For innerst inne så veit jeg jo at det er lurt å trene for å klare hverdagen. Det er ingen vei utenom. Kroppen spiller på lag med en gang den får kjørt seg litt. Jeg vil ikke akkurat si det var morsomt å være tilbake på Pulz, men første uka er jo alltid litt tøff. Meningen er å få til tre runder der oppe hver uke, men jeg må innrømme at det kun ble to. Til mitt forsvar ble det en god lang tur i raskt tempo rundt Stokkavannet i tillegg.

Jeg får fortsette å si til meg selv at dette er en nødvendighet, og håper det blir litt lettere neste uke. Satser på det!






Endelig lørdagskveld, og snart “Bridgeblanding”. Har hatt venninnebesøk i hele dag, og klart å styre unna de største utskeielsene, men nå er det like før posen får kjørt seg.

Håper dere alle nyter lørdagen!

Klem Nina

 

#pulz #trening #helse

2 kommentarer
    1. Takk for den overskriften!! 😉 Det motiverte meg nok til å komme igang med treningen igjen, vært litt lat i sommer. Jeg holder på med opptrening av ledd/ muskler igjen etter å hatt Frozen shoulder i 2 år, leser bloggen din ( du skriver bra;)- og fikk med meg at du og har hatt det. Sjeleglad for at jeg er kvitt de smertene 😉 Nyt dagen 🙂

    2. Navn: Åhhhh nei, har du også hatt frozen shoulder?! Det er faktisk det værste jeg har vært med på, og som deg er jeg sjeleglad for at det marerittet er over. Det er nok dessverre bare trening om hjelper på den siste biten til å bli frisk…stå på!
      Ønsker deg masse lykke til!
      Klem Nina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg