Tror alle gjorde som oss i går!

God mandag kjære dere!

Ja, da var det ny uke på gang, og jeg er altså så glad for at jeg alltid har fri fra jobb på mandager. Da blir nemlig søndagene som oftes veldig avslappende og fine, for jeg vet jeg ikke trenger å stresse dagen etter.

Gårsdagen var i alle fall noe av det mest avslappende vi har hatt på lenge. Vi som resten av hele Stavanger (virket i alle fall sånn), tok turen til stranda. Vi har enormt mange flotte strender, men i går for aller første gang på over 25 år, var “vår” del av stranda stappfull. Har aldri opplevd makan! Vi har alltid hatt denne perlen nesten for oss selv, men i går var det helt vilt. Tror nok rogalandingene begynner å få litt småpanikk for at sommeren er på hell, og tenkte som meg at hver bidige solstråle må nytes.

Det som er så fint med den gjengen vår, er at vi som regel er de som holder ut lengst. Vi var ikke hjemme før klokka åtte på kvelden, så da fikk vi faktisk stranda helt for oss selv allikevel de siste timene. Da var det av med badetøyet for de små, for ingenting er bedre enn å “børne” rundt naken.

Det ble nok en finfin dag blant gjengen som på et tidspukt var oppi hele 16 store og små. Jeg storkoste meg under parasollen min, og klarte fint å holde ansiktet mitt unna den sterke sola. Har egentlig fått beskjed å holde meg unna all sol i 1,5 mnd fremover, men DET kommer ikke på tale. Da får jeg heller gå rundt med parasoll eller stor hatt som i går, og ikke minst kladde på med faktor 50. For så fint vær må nytes…

























Stupte i seng før elleve og våknet derfor opp utvilt og klar for en ny supertravel uke. I tillegg til å fortsette å bli lært opp i ny stilling på jobb, begynner “rushet” med å besøke alle Mille sine spesialister. Det er mye som skal på plass nå i oppstarten av nytt skoleår, så det er bare å brette opp armene og sette i gang. Første punkt på agendaen er tur med Pippi for så å dra seg opp på Pulz.

Ønsker dere alle en superduper start på uken!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg