Dytt meg, mamma!

Oppe allerede dere også?

Jeg må være disiplinert og fokusert til tusen nå, for å klare å rekke over alt på agendaen. Vil til nød gå glipp av noe, selv om jeg har begynt å jobbe igjen, men det har krevd litt forandringer i hverdagen. Det har blitt mye mindre TV-titting, særlig nå som jeg sitter og leser maualer på kvelden, men det er nok egentlig ikke så stort tap. Vel, nå juger jeg! For jeg elsker å synke ned i sofaen og drømme meg bort i timesvis foran TVén. Ser alt mellom himmel og jord…men nå må jeg altså prioritere annerledes.

Jeg tilbringer den siste timen hver kveld foran Mac´en, og planlegger morgendagens blogg. Det er som sagt “babyen” min, og jeg koser meg med redigering av alle bildene jeg tar. Det er en fin måte å avslutte dagen på, synes jeg. Det gir meg en indre ro.

I går kveld åpnet himmelen seg igjen, og det bøtta ned i timesvis. Da var det rart å jobbe med bildene fra den fine solskinnsdagen vi hadde på Sjøbadet Myklebust her for leden. Sola kommune har virkelig fått til noe flott. Et fantastisk badeanlegg i stilig arkitektur som går i ett med den ville og råe kysten vår her. En utrolig kul plass, som vi hyppig kommer til å ta i bruk.

Mille syntes nok vannet var noe i kaldeste laget, men som vanlig hentet hun fram yndlingsfrasen sin:”Dytt meg da, mamma!”. Hun elsker nemlig at jeg dytter henne uti hvorhen vi er. Da skriker og hoier hun noe inn i hampen høyt, og jeg, jeg kan selvfølglig ikke la være. 









Det er jo lov å håpe at sommeren ikke har gitt seg. Det kan ennå komme noen gode solskinnsdager innimellom alt regnet.

Ønsker dere alle en finfin dag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg