Premierehelg…

Endelig lørdag dere, og kvalitetstid for mamsen og Mille-mor 

Uken har i og for seg vært akkurat slik jeg forutså den til å bli. Innholdsrik hektis, og det er godt å se at maskineriet fungerer på et vis og at jeg klarer å sjonglere mellom jobb, unger, møter, bloggen, bittelitt trening og ikke minst venner. Må innrømme at sofaen ikke blir like slitt ut lenger, men det er faktisk helt alright. 

Min kjære skal være ute i havet i hele tre uker denne gangen, og det priser jeg meg lykkelig over. Det er usikkert hvordan framtiden vil bli videre, så jeg er sjeleglad for alle dagene han kan få. Jeg gjør derfor som jeg alltid pleier og skrur av “Bjørn Erik knappen”. Hopper inn i “klare alt sjøl” rollen, og legger savnet etter han litt til side. Før jeg vet ordet av det, er han her igjen og drar lasset. Vel, nå snakker jeg med han hver bidige kveld før Mille-mor legger seg, så han er jo på en måte med og støtter opp rundt hverdagen på sin måte. Fine gode mannen min ❤

Nå gleder jeg meg til å nyte de kommende dagene. Satser på en helg, hvor Mille og jeg henger sammen som erteris. Noe usikker på hvor mye vi klarer å rekke over, for i går kom feberen snikende igjen på snuppa. Har ikke helt klart å kartlegge hvorfor, så jeg får følge nøye med. Vi skal uanset snart en tur på kino. Ledsagerbeviset kommer til å bli flittig brukt framover nå. Katalogen over kommende forestillinger på konserthuset og teateret kom i posten nylig, og det er mye som frister oss jentene. Teater og særlig musikalske forestillinger er noe av det beste Mille vet, og jeg må innrømma at mora også elsker det.







Nei, nå får vi se å komme oss i tøyet og sette nesa mot byen. Det er premiere på “Karsten og Petra på Safari” denne helgen, så nå pakkes Ibuxén med, selv om jeg selvfølgelig håper vi slipper å bruke den. Noen er uansett veldig klar for litt lørdagssnop, og det er jo et godt tegn.

Ønsker dere alle en superduper lørdag!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg