En mamma sitt lykkeligste øyeblikk…

God morgen, kjære dere.

Nå er jeg altså så sprekkeferdig av lykke og i strålende humør. Mille har nemlig hatt venninnebesøk på overnatting. Det er vel første gang hun har hatt det uten at vi voksne har måttet “hjelpe” til. Siste og faktisk første og eneste gang var for over fire år siden. 

For mange er det helt normalt å be venner på overnatting, men det er så absolutt ikke en selvfølge her hos oss. Nå derimot har Kaja, nabojenta vår, vært så mye sammen med Mille det siste året at det falt seg helt naturlig å gå skrittet videre. For ikke lenge siden lå Mille hos henne, og da var det supert å kunne be henne hit også. 

Samtidig fikk vi låne Hannah, venninnen min sin datter. I hele går var jentene i sitt ess. Vi var i stallen i over fire timer, for trekløveret deler alle lidenskapen for hester. De er så flinke, og det var en fryd å se dem kose og stelle for hesten Vilja.

Vi var ikke hjemme før nærmere åtte i går kveld, og da disket jeg opp med taco og is. Norske talenter surret i bakgrunnen, og jeg nøyt hvert bidige sekund. Når jentene spurte om de kunne få se film når klokka nærmet seg elleve og det egentlig var sengetid, lot jeg de få lov til det. De gorde seg klare for natta, og stua seg sammen i senga foran TV´n . Klokka tolv hadde en sovnet og de to andre sa god natt med glede.

Akkurat nå har Mille kommet ned for å hjelpe meg med frokosten. De andre sover ennå…






Sola har dukket opp, og vi har nok en strålende dag i stallen foran oss. Denne gangen skal jeg huske å ha minnekort i kameraet også. Tror jeg tok en 2-300 bilder i går…eller jeg trodde jeg gjorde det 🙂

Nyt søndagen!

Klem Nina

4 kommentarer
    1. kor utruleg koseleg å lese.. Skjønar at dette er lykke.. Skummelt å sleppe barna ut i verden og føle seg usikker på korleis det går.. So glad på dine og snuppas vegne..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg