Alt blir lettere med ROSA verktøy…

God mandag fininger!

Herregud så sutrete jeg var på morningen i går. Makan altså! Får som regel mye skryt for bloggen fordi det er en “glad-blogg”, men i går var den langt i fra det.

I dag derimot sitter jeg og koser meg med bildene fra helgen i stallen. Dette har nok vært en av de fineste dagene der “ever”. Mille hadde som tidligere nevnt overnatting for aller første gang, samtidig som de storkoste seg med hestene i timesvis fredag og lørdag. Nå ser det ut som om Hannah, datteren til venninnen min, også skal få ha hest litt på fôr på samme sted, og jeg gleder meg så til fortsettelsen på dette eventyret.

Det er ikke bare det å ri som er morsomt. Jentene elsker å henge rundt å dille og dulle og ikke minst følge med på hva de eldre jentene får til. Det er mange gode forbilder på Leikvoll, skikkelig flinkisser, og jeg ser ungjentene ofte sitter på sidelija og suger til seg lærdom.

Nå har vi nedtelling til torsdag, da er det kurs igjen. Hest er fortsatt best 










Mille har endelig fått seg eget skap…






Ønsker dere alle en finfin start på uken!

Klem Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg