Helt klart avhengig!

Åhhhh detta var tidlig!

Nå løper vi ut dørene her, den ene etter den andre. Merker det skal bli godt å få hjem han far på torsdag. Godt å la han ta seg av Mille om morningen, så hun slipper å stresse sånn som hun må med meg.Tre uker uten han har vært leeeeeeenge synes jeg.

Jeg er et skikkelig A-menneske og pleier stort sett å få unngjort en hel del før klokka åtte om morningen. Energinivået er på topp, og sånn pleier det å være til rundt klokka to på dagen. Etter det går det bare en vei, og sofaen er ganske så lokkende når kvelden kommer.

Vi er helt hekta på hjemmelaga saftis, og nå kan ungene glede seg til kvelden. Isboksen er stappa. Alltid solbærsirup blandet ut med vann, for det er det som smaker best og gir den rette myke konsistensen. Fungerer ikke med light saft, da bli isen alt for hard. Isbeholderne fra Aliexpress, Kina, har vært en suksess, og kan så absolutt anbefales.

Husker dere forresten det innlegget her? Mille savner sårt ukene på Bali i sommer, og særlig det å få redde skilpaddebabyene. Derfor ikler hun seg genseren hun kjøpte den dagen. Hun synes det er kjekt å dele denne historien med de på skolen. Fin hun jenta vår, og ikke minst veldig engasjert ❤







Egentlig burde jeg jo satt meg skikkelig inn i valgresultatet fra i natt, men jeg får heller sette av tid til det seinere i dag.

Ønsker dere alle en finfin tirsdag!

Klem Nina

4 kommentarer
    1. Ha, ha.. Alltid til å trekke på smilebandet her hos deg. Du er so herleg, energisk og normal 🙂 kjekke, normale ting du skriv om 🙂 blir glad av å lese om alt det fine du og dine foretek dykk ! Ønskar deg ein kjempe fin tirsdag, Nina!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg