Jeg henger så vidt med i svingene…

God morgen skjønnasser ❤

I dag skal jeg gjennom et beintøft møte. Jeg savner sårt å ha min kjære Bjørn Erik ved min side. Er nok litt bortkjemt ved at han alltid er der, men i dag blir det å manne seg opp og stole på egen dømmekraft og intuisjon. Siden jeg er i fred med å haste ut dørene her nå, blir det kun et “kort innpå” innlegg i dag.

Noen synes kanskje de får nok av “Nina og Co” ved å stikke innom bloggen i ny og ne, men jeg tenkte jeg skulle gi dere muligheten til å bli med meg på andre medier også. Jeg er ikke den mest drevne, det er så vidt jeg henger med i svingene, men har så smått begynt på Instagram og Snapchat. 

Så følg meg gjerne på Instagram som @nthorsen eller Snapchat som ninasprell. Jeg er også å finne på Facebook under Nina Sprell Levende.


Åhhh, jeg ser virkelig fram til å få lagt denne dagen bak meg. Vel, i alle fall første del av den. Det skal bli godt å komme hjem seinere å gjøre i stand til Bjørn Erik kommer hjem i morgen.

Nyt dagen dere!

Klemmer sendes i fleng! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg