Beautiful days…

Ohh helliga laurdag!

Jeg nevnte jo nylig at jeg plutselig kom over enda flere Bali-minner som jeg ikke har fått delt med dere. Kanskje litt tidlig å savne sommeren, men jeg elsker som så mange andre å mimre og drømme meg bort.

Vi valgte ikke de dyreste hotellene som lå langs strendene når vi var der nede. Vi ville nyte å bo i 4-5 stjerners hoteller, men det ble for dyrt å ha havutsikt. Taxi kostet uansett nada, så det tok oss kun et par minutter å få sand mellom tærne.

Det som var så greit, var at vi alltid var velkomne på besøk på alle disse fancy hotellene. Det var ingen som stoppet oss i å slentre inn dørene der for en deilig lunsj. Det gjorde vi titt og ofte, særlig etter å ha fått tips om hva som virkelig var verdt å besøke. 

Bali har et par superhippe strandklubber, som det er ganske så kult å henge litt på. Jeg ble hypnotisert av å sitte å se på alle disse “superpenerikedeiligemenneskene”. Den ene perfekte silikonkroppen i gullbikini dukket opp etter den andre, med speedokjekkassene på slep. Det var et skuespill uten like å se hvordan musklene ble fleksa på vei bort til baren, og jeg var skrekkslaget et øyeblikk der da han ene kisen sklei og holdt på å gå på snørra. Det kan ha vært fordi han var noe i overkant mye smurt inn i olje…

Vi nøyt i alle fall denne luksusen. Slafsa i oss burgere og et par fargerike paraplydrinker, mens vi hadde underholdning rundt oss på alle kanter. Samtidig var det deilig å kunne forlate disse “høypåsegsjæl” folka, meg i utrendy haremsbuske, fortsatt uten BH og min egne snuppeline i den hånda og verdens beste “hunk” i den andre ❤












Nå skal Mille kjøres til stallen hvor fellesfrokost venter allerede klokken 08:30. Hun er på kurs hele helgen med et knippe flotte jenter, og jeg gleder meg til å se henne ri bommer i dag for aller første gang. 

Ønsker dere alle en fab lørdag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg