Marerittnatt…

Endelig helg!

Uff, denne natta har vært grusom. I alle fall for dyra våre.

Jeg ligger med silikonpropper i øra for å holde han snorkebamsen min borte fra drømmene mine, men sånn rundt fire i natt våkna jeg av at det brakte løs. Tror aldri jeg har opplevd makan til balder, så jeg var ikke sein med å løpe ned å se hvordan dyra våre hadde det.

Katta Lala ble sluppet grinende inn fra verandaen, men Pippi fant jeg ikke. Ropte og ropte og forstod ikke hvor hun kunna ha gjemt seg. Vi har ikke så stor stue, og lurte et øyeblikk på om Pelle hadde tatt henne med opp før meg. 

Til slutt fant jeg henne skjelvende inne i hullet under kattesenga. Ørene hang flatt og hun nektet å røre på seg stakkars. Dere kan tro det var ei som fikk lov å bli med opp igjen og krype inn under dyna til “mor”, men det tok lang tid før hun slutta å riste…


I dag skal det tas klassebilde og Mille har plukket ut denne kjolen som de snille Mynte-damene lagde til henne tidligere i år. Husker dere hvor heldig vi var som ble kontaktet av dem? Historien kan leses her


Nå er go´jenta sendt av gårde på skolen, og jeg skal hoppe i dusjen. Jeg har vippetime snart og håper også jeg kan få klemt på noen av venninnene mine før hestehelgen starter.

Dere får tenne stearinlys og hente frem pleddet. Nyt helgen!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg