Høstjakt…

Hallaisen!

Noe av det beste med bloggen, er at den får meg opp av sofaen og veldig ofte ut på tur. I går spurte jeg “hunken” min om han ville være med på en runde rundt øya vår på leit etter gode høstbilder. Han sier aldri nei, den snille gode bamsen min, så ut på tur blei det.

Alle årstidene har sin sjarm, og jeg elsker fargene som utspiller seg rundt oss i disse dager. Tenk at vi snart er i oktober og fortsatt finner humlene summende. Utrolig vakkert spør du meg, og ganske så uventa.

Turen rundt hele Hundvåg tar drøye timen når man har meg og kameraet med på slep. Det er en stund siden sist skrotten fikk varma seg opp på denne måten, og det gjorde godt. Håper været holder seg framover nå, så vi får gjentatt dette et par ganger til denne uka.




















Må løpe på jobb dere!

Ønsker dere en superduper dag!

Klemmer sendes i fleng!

Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg