Det er på Moi det skjer!

Det var her dere skulle vært på lørdag dere! 

Panzard og Traveling Wildbuddys entrert scenen på Moi og hotell, og da stilte selvfølgelig bestis Tonje og undertegnede opp. Egentlig burde jo folk valfartet og stått i kø for å komme inn dørene der, for dette er Rock´n Roll på høyt nivå. Som jeg nevnte i går har flesteparten av gutta opptrådt både på Norway Rock og Tons of Rock. Musikk eventer jeg mener er noe av det beste Norge har hatt å by på.

Det var altså så deilig å finne fram skinnjakka og rockefote igjen, for begge deler har støva ned denne sommeren. Jeg blir aldri for gammal til det her, nyter hvert bidige sekund. Jeg er nok ikke like sprek som bestis, som klarer å hoppe å danse fra begynnelse til slutt, og som i tillegg er klar for nachspiel, men jeg holdt nå ut til rundt fire, selv om øl for lengst var bytta ut med brus.

Det var godt å klemme vennene igjen, og slappe av på hotell med hjemmelaga kjøttkaker og ertestuing. Ikke minst var det herlig få sunget seg hes til den ene fete coverlåta etter den andre. Good vibes, good times!
















Nå lokker verdens nydeligste høstdag på meg. Må komme meg ut og nyte den!

Ønsker dere alle en finfin start på uken!

Klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg