Jeg er i gang!

Halloen fininger!

Nå koser jeg meg. Pakker inn bursdags- og julegaver. Ja, du hørte riktig, nå er det på tide å få ting i hus. Liker ikke å vente og impulshandle. Synes heller ikke det er særlig lurt å ta alle utgiftene på desember måneden. Godt å starte tidlig og planlegge nøye underveis.

Snuppeline er på høstferie hos mamma, og akkurat nå er de på en liten svipptur til Danmark. Mens hun lever et liv i sus og dus, har jeg hele roa på meg og bruker hele kjøkkenet til pakkerom. Hun har bursdag seint neste måned, men de fleste gavene er bestilt og på vei. Trodde egentlig det skulle bli vanskelig å finne på noe til snella som har alt, men neida, hun har jo hest som sin store lidenskap , og da er mulighetene mange.

Det passet bra med en innedag, går fortsatt i pysj og tøfler. Det høljer ned utenfor, så Pippi og jeg forblir nok i denne “relaxa” modusen resten av dagen. Fikk plutselig nyss om at Homeland sesong 5 har begynt, så da har vi nok å gjøre. Har litt igjen av sesong 4, så innimellom pakkingen drikkes det Bali-te og ses TV. Ikke så verst dag med andre ord.







Ha en fabulous dag dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg