Amerikaeventyret!

God morgen kjære dere.

Familien Thorsen har vært på eventyr i Amerika hele tre ganger. Året 2000, 2011 og sist gang var i 2013. Ungene våre som i dag er snart 10, 18 og 24 år, har alle fått lekt skikkelig i fra seg på disse turene. Den ene etter den andre har fått ønskene sine oppfylt. Vi har alle skapt minner for livet.

Jeg så at mange lesere likte å være med oss til Bali i sommer, så av og til fremover nå, tenkte jeg å dele reiseruter og tips fra disse turene også. Hvordan vi i ukesvis har løst det å reise med små barn, spesielt barn, ungdommer og ikke minst klart å være kjærestepar underveis.

Det er jo så som så med bildene fra de aller første turene våre ser jeg. Den gang var jeg ikke så nøye på det, så det ble en del veldig kjedelige oppstilte shoots. I tillegg var jeg veldig keen på å ta stående bilder, noe jeg synes gjør seg dårlig på blogg, men jeg skal nok uansett klare å formidle historiene våre.

Dette gleder jeg meg til. Heng gjerne med på ferden!

Thihiii, ja sånn tok jeg bilder før (over). Samme hvordan det så ut, eller om alle var skjerpa og så mot kameraet. Ærre mulig?!








I dag får jeg snuppeline hjem fra Oslo, og det er mulig han far er på vei hjem fra havet også. Skal bli deilig å få klemme dem igjen ❤

Ønsker dere alle en super dag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

 

#reiselyst #ferie #amerika #disney #florida

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg