Viljahelg ❤

Åhhh endelig lørdag!

I dag står det ene lyspunktet på agendaen etter det andre. Først er det stallkos med Vilja hvor jeg har invitert venninnene mine på boller og kakao. Mens vi “hønene” tatler, steller ungene Vilja. Det er til tider litt av en utfordring fordi hun elsker å sove i sin egen bæsj, men med alle mann til “børstene” går det nok på et vis. Seinere i dag skal jeg på konsert med husbonden, og det da regner jeg med at det blir litt øllebøll på oss. Vel, ikke alt for mye for min del, for i morgen må jeg være klar til stallen igjen.

I går kjøpte vi “slikkesnadder” til Vilja. Masse vitaminer samla i en hard klump. Smakte på det selv, og det var ikke så aller verst. Litt sånn malt- og lakrisaktig, likt sånn guffe jeg husker jeg putta på smokken til ungene når de var små og hadde treg avføring. Vilja elsket det, og kunne nok slikka i seg hele greie på en gang, men det kan jo ikke være sunt. I dag har vi bestemt oss for å vente med å gi det til henne til vi skal gå, for hun ble helt tullerisk av å ha den greie rundt seg. Ble jo reine sirkushesten, gjorde alt vi ba henne om. Fine Vilja hesten ❤




Mille øver seg på å bli mer selvstendig. Så i går det var på tide å forsøke seg på å stramme salen mens hun allerede satt oppå…



Reine sirkushesten jo…




Det aller siste vi gjør hver gang vi sier farvel, er å få et kyss. Da vet hun at hun får hun go´bit etterpå, og det er en fin måte å avslutte dagen på.

Da skal jeg sette i gang å lage kakao og komme meg ut av pysjen her jeg sitter.

Ønsker dere alle en superduper lørdag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg