Typical Friday…

Endelig helg, dere!

Så langt har denne dagen vært nokså lazy. Jeg har ingen avtaler hverken med venninner eller hjelpeapparatene rundt vesla vår, så jeg har kun drevet med småplukk her hjemme. 

Jeg er ganske så hjemmekjær. Trives med å pusle rundt, og i dag har jeg fått gjort masse. Stod opp med resten av flokken i morges og mens Bjørn Erik gikk ned og lagde frokost, flettet jeg håret til Mille og fant samtidig ut at hun hadde betente tær igjen. Da var det fram med “verktøyet” og operere litt, og denne gangen var vi heldige og oppdaget det i tide. Tror ikke hun skulle ha gått så mange dager til med slike nedgrodde negler, før det hadde gitt negativt utslag på resten av kroppen.

Etter at ungene forsvant ut døra her, fant jeg atter tilbake til senga og den nye boka mi av Mr. Horst. Elsker krimmen hans, og slo liksågodt i hjel et par timer med spenning. Hoppet i dusjen etterpå og satte i gang egenpleie delux. Fikk kuret håret, hender og ansikt, skikkelig etterlengtet liksus. Pippi fikk også en omgang. Hun gjorde seg paddeflat og trodde hun skulle slippe unna, men den gang ei. Negler og lugg ble kortere, så nå kan hun endelig se igjen.

Før Bjørn Erik dro på trening, fikk jeg haiet til meg bilen og kjøpt inn helgens blomster fra lokalbutikken her på øya. Samtidig fikk jeg hentet pakken på posten med ny parfyme. Jeg har vært tom et par ukers tid nå, og det var godt å få Clean-duftene i hus igjen.

Ellers så har bildet i stua fått plass i gangen, og mine kjære små flamingobarn i hagen blitt vakset og pakket bort for vinteren. Nå nytes nybakt bagels, og enda et par sider av krimboka mi, før snuppeline kommer hjem fra skolen. Vi skal mer eller mindre bo i stallen de kommende dagen, noe som alltid er kjærkommet, men først litt stillhet og ro…










Ønsker dere alle en superduper helg!

Smask Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg