Brillefin!

God kveld, kjære dere!

Dagen har vært hektisk, men flott. Før klokken var ett, var tre viktige møter unnagjort. Jeg må innrømme at jeg har vært litt sløv i det siste og satt en del ting på hold, men i dag har jeg altså vært “flittigelise”.

Sånn kort fortalt har jeg endlig fått testet synet mitt hos de flinke damene på Synsam Sandnes Storgata, vært hos dyktige Sigbjørn som er manuellterapeut på Ganddal og til slutt klarte jeg altså å karre til meg litt venninnetid med Andrea på Ikea hvor vi samtidig fikk shoppet et par små greier. Ikke verst!

Jeg må få komme tilbake til disse møtene litt seinere, for jeg er nødt til å være litt mamma før det er leggetid her, men sjekk ut disse fabelaktige Marc Jacobs brillene da dere. Er de ikke knallfine?! Har siklet på de en evighet, eller i hvert fall siden jeg var på denne VIP kvelden her, og nå er de altså mine. Hvis ikke de gjør en glad og får en til å trekke på smilebåndet, ja da er og blir man en surpomp. 

Jeg var helt nødt til å kline på litt rød leppestift og teste de ut i finværet i stad. Tok med meg Pippi-luska opp på utsikten rett borti høgget her. Tror nok sauene synes jeg var litt overpynta der jeg kom, men jeg var helt nødt til å lufte disse unike brillene. Følte meg så brillefin!






Nå er det hjemmelaga pizza på gang. Far har fyrt i peisen og hele flokken er samla.

Håper dere har hatt en fin dag så langt. Fortsatt godt kveld!

Klem Nina

 

 

#synsam #hverdag #mammablogger #yorkshireterrier

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg