Savner, savner, savner ❤

God kveld, fine dere ❤

På sånne dager som det her, hvor en løper fra det ene til det andre fra tidlig morning av, er det godt å få den etterlengta telefonen fra eldstemannen: “Jeg kommer snart hjem, mamma”. Hjertesukk… På lørdag setter mamma, Sofia (kattungen til mamma) og Dennis seg på toget hit til Stavanger. Åhhh, som jeg gleder meg. Bjørn Erik har også kommet hjem da, og større og varmere julepresang kan man neppe ønske seg. Endelig alle under samme tak.

Jeg bestemte meg for lenge siden at jeg aldri skal legge meg i hvordan ungene mine feirer julen når de blir voksne. De skal vite at de alltid er hjertelig velkomne hit, men å legge noe press på dem, nei det kommer jeg aldri til å gjøre. 

Hverken Dennis eller “mommo” liker å fly, så jeg ser for meg en skravlende snill “mommo” med et halvslitent dafft barnebarn Dennis humpende på toget et halvt døgn. Mamma har allerede planlagt å bake brød og “karbissene” ligger allerede klare i fryseren. De to kommer nok til å kose seg tenker jeg. Det blir nok verre med den allerede skvetne Sofia.

Sofia ble reddet fra en bonde som ville ta livet av henne og søsknene som ble født i låven hans. Hun var bitteliten når mamma fikk henne. Veterinæren mener hun er mye yngre enn det bonden føst sa, men i dag går det veldig bra med henne. Det blir nok litt av en overgang å komme fra mamma sitt rolige hjem og hit hvor vi har både, katt, hund og fugl. Blir nok bittelitt Texas til tider.

Nå telles dagene til de alle er her igjen. Guriland som jeg gleder meg ❤


Nå skal jeg avslutte kvelden med en episode av Homeland. Makan til god serie skal man leite lenge etter. Så spennende!

Håper dere alle har hatt en finfin dag, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          Facebook side: Nina Sprell Levende         Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg