Kaoset!

God morgen, fininger!

Nå er jeg på vei til Kvinesdal og Utsikten Hotell med jobben. Stavanger- og Kristiansandkontorene har blitt til en felles region, så nå skal vi faktura-folka treffes der og bli kjent. Det er alltid gøy å være på tur og ekstra spennende å møte nye folk.

Noen har sikkert fått med seg at jeg elsker den nye sofaen min. Det har blitt så mye lysere og koseligere i stua vår nå, og jeg diller og daller med lys og blomster. Det som derimot er til å spy av og som har irritert meg i en evighet nå, er alle ledningene som ligger og slenger mellom sofaen og romdeleren. Bjørn Erik har lovet en evighet å snekre sammen noe som kan skjule det, noe han stadig glemmer, så i går klikka jeg litt. Trengte action asap!

Må le litt, for ved å leite på nettet etter “ledningskjuler” dukka det opp en haug av løsninger. En time etterpå var problemet løst, med to store D-line kabel-/grenuttaksboks fra Clas Ohlson. Helt genialt! No more caos!





Da har vi kommet forbi kjære Moi. Synes alltid det er rart å reise forbi uten å stikke innom å si hei til de jeg kjernner her. Gleder meg derimot til å komme opp på hotellet og ta frem kameraet. Det heter ikke “Utsikten” der for ingenting.

Ønsker dere alle en super dag!

Klem Nina

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg