Et døgn med inspirasjon…

God ettermiddag, kjære dere.

Er dere klare for helg? Selv har jeg akkurat kommet hjem fra et døgn på hotell med mine kjære kollegaer fra Arendal, Kristiansand og Mandal. Vi har nylig blitt slått sammne til en region, og det var kjekt å møte hverandre og dele tankene rundt forventningene og målene rundt denne forandringen.

Jeg er ganske ny i gamet, ny i den oppgaven jeg har blitt tildelt, men følte med en gang tilhørighet til gjengen på 16 damer og en mann. Stemningen var godt fra første stund, og jeg merker jeg er stolt av å være en del av dette teamet.

Vi møttes alle på The Bølgen & Moi Hotel, det vi før kun kalte Utsikten, som så flott skuer over Kvinesdal. Jeg ble altså så positivt overraska over hvor flott hotellet har blitt. Rålekkert interiør, supert personell og maten, ja den kunne jeg skrevet side opp og side ned om. Fyttirakkern så digg. Hver rett var en rein nytelse, så det ble ikke spart på superlativene. Jammi!

I dag kom jeg hjem med en god følelse i kroppen. Kan nemlig se tilbake på et inspirerende døgn med de beste kollegaene ever. 

















Hmmm, sjekk den kule romdeleren av bjørk da dere. Lurer faktisk på om dette kunne vært noe for stua vår…

Jeg har forresten gledet meg masse til denne helgen. Det er hestehelg og samtidig proppfull av andre sprell. 

Nå reiser vi mannesterke i stallen. Det er alltid ekstra koselig å ha med seg han far. Tror han ser at jeg trenger en hjelpende hånd, at det er godt å være to i dag.

Da er det bare en ting å si dere: God Helg! 

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg