Fra snørr og tårer til egenpleie og gode samtaler…

-innholder reklame/sponset produkt-

God morgen!

Forrige uke, starta som sagt med et brak. Den dagen det smalt som verst, hadde jeg vippetime hos Oda på Lashes and Nails. Egentlig hadde jeg lyst til å bure meg inne og finne senga, men det skal veldig mye til før jeg bryter en avtale. Så med såre øyne og ganske så tung til sinns, tråkket jeg inn dørene til den koselige lille salongen i Bikubå.

Oda forstod med en gang at “blideNina” var bytta ut med “bekymratristogleiNina”, men med sin rolige og behagelige væremåte, fikk hun meg fort på bedre tanker. Visste dere det, at selv om det er nedganstider og en skulle tro folk flest strammet inn budsjettet på egenpleie, så viser det seg ofte at folk handler stikk motsatt. Folk trenger oppmuntring, de trenger å drømme seg litt vekk, så ofte tyr de til det å gå til frisøren, hudpleie o.l. Jeg kan i alle fall skrive under på at denne egentiden med egenpleie gjorde underverker.

Dere som kjenner meg, veit at jeg til tider kan snakke på inn-og utpust, og jeg gjorde nok det denne dagen også. Det var nesten som å gå til psykolog, det gjorde godt kjente jeg. I tillegg fikk jeg jo selvfølgelig også fikset vippene mine. De begynner altså å bli så fine nå. Det er omtrent ingenting som ramler av fra gang til gang, og mine egne vipper som for ikke lenge siden knakk, viser tydelig tegn på å vokse ut igjen. 

For ei travel dama som meg, er det en fryd å våkne opp til denne luksusen hver bidige dag. Jeg sminker de aldri, for lengden og tykkelsen er mer en godt nok. Dette kommer jeg til å fortsette med, så lenge det er mulig. I just love it!







Ikke nøl med å ta kontakt med Lashes & Nails for mer informasjon. Tlf: 91168501. Kan anbefales på det sterkeste.

Nå må jeg løpe. Working-girl i farta!

Ønsker alle dere fine lesere en god tirdag!

Smask Nina

#lashesandnails86 #skjønnhet #vippeextensions

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg