Det nærmer seg den store dagen med stormskritt…

God kveld dere, eller god natt blir det vel snart.

I dag ble det seint, men jeg kom akkurat hjem. Etter endt jobb, bar det rett i stallen. Etterpå dro Mille-mor og jeg og handla masse kjekt til bursdagen hennes som skal feires på lørdag med alle jentene i klassen på overnatting.

Tror de blir 13 stk. til taco-kos og 11 stk. stua sammen i og rundt sofaen vår. Dere kan tro det er ei som gleder seg. Nå driver hun og planlegger hvem som skal sitte hvor og hvem hun skal ha rundt seg når hun skal sove. Jeg må innrømme at jeg ser frem til dagen jeg også. Har snart alt i boks, takket være den fine mannen min som gjorde alt tungarbeidet før han dro til Singapore i går. Jeg har kun å dille og dalle igjen. Gjøre det koselig her. Blir så bra atte.




Pelle kom hjem og inn dørene her når vi parkerte bilen i stad. Takket være han ble syv stappfulle poser bært inn på benkene her er på nullkommaniks. Visste dere forresten at ungene foretrekker saft fremfor brus? Det er nesten ingen som vil ha brus, hvis jeg har saft som alternativ. Helt greit, så ble det litt mindre å bære på.

Nå skal jeg rusle en liten tur med Pippi-luska, for deretter å se siste episode av Homeland. Må lande litt før jeg legger meg. Det ar vært en lang kjekk dag.

God natt, kjære skatter der ute. Sov godt, smask

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg