God helg!

God kveld, dere!

Da var det endelig helg og sofakos…helt alene. Mille har tatt turen til Hege hele helgen, så nå står det masse “Ninatid” på agendaen. Må innrømme at det er kjærkommet, for det har vært et hektisk program hele uken. Kroppen har vært så gira over alt det kjekke som har skjedd, så jeg har våkna klokka fem hver bidige i morgen. Nå derimot er den tykkeste og lengste genseren funnet frem, fløyelsjoggissen og sauetøflene. Bridgeblandigen er helt i skåla, og tenk…jeg har hele herligheten for meg selv.

Egentlig hadde jeg tenkt å poste det freshe innlegget fra en av happeningene i går, men mangler litt tekst, og klarer rett og slett ikke å konsentrere meg og lage gode formuleringer. Sitter og glipper litt med øya, mens koselige “Norge Rundt” sviver rundt på favoritkanalen NrK. Hmm, ja det hadde dere kanskje ikke trodd om meg, men det stemmer, NrK er favoritten.

Jeg gleder meg til å vise dere hva galskap jeg har funnet på i dag. Kan dere gjette hva? Har tenkt på det i over et år nå, men jeg har ikke klart det på egenhånd. Nå er det derimot en realitet…




Nå har den lille 3-beinte snuppa mi krøpet opp i sofaen også. Tro det eller ei, men det er utrolig mye selskap i en liten 1,4 kg krabat ❤

Ønsker dere alle en riktig god kveld og ikke minst en god helg. Nyt den!

Smask Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg