Ups, I did it again!

God morgen, fine dere!

Ja, da har jeg altså gjort det igjen. Jeg har igjen blitt fjortis…i hvert fall på håret. For mange husker sikkert at jeg gikk med rosa tupper en god stund og samtidig lekte med tanken på å farge det helt lilla. Jeg forsøkte en gang, hjemme på badet, men fargen ville ikke sitte. I går ville jeg forsøke på nytt, men denne gangen litt mer profesjonelt.

Min venninne Andrea er frisør og eier salongen sachs frisør & velvære. For ikke lenge siden operete hun foten, og da fikk jeg endelig muligheten til å henge litt med henne. Hun viste meg salongen sin og litt av Sandnes by, kan leses her, og plutselig et par dager seinere fikk jeg følgende melding:”Jeg har satt deg opp på time hos meg 27/11, for du har jo fri på fredager.” Ehhh, jøss. Kan ikke huske sist jeg var i en frisøsalong. 15-20 år siden kanskje? Har jo vært så heldig å ha bestis Tonje rundt meg som tar frem saksa et par ganger i året, så jeg har aldri trengt å trå de dørene der. Andrea syntes derimot at jeg fortjente det. Fortjente å få litt pleie. Så snilt!

For en flott gest! Slentret inn dørene der i går, i kosetøy og tøfler, rett fra dusjen med vått hår. For jeg syntes hun skulle se hvor ille håret mitt egentlig er. Jeg klarer nemlig ikke å gre det i våt tilstand. Helt umulig. Har nok vært litt for ivrig med egenblekinga i det siste. Andrea klipte og kuret meg, og så fikk jeg henne med på å prøve å farge hele håret lilla. Hun tok noen tester og så at fargen tok noe ujevnt og nesten ikke der håret mitt var noe gult, men jeg insisterte. 

Jippi! Nå er jeg lilla og jeg synes det er så moro!


Bye, bye, blondie! 







Det blir nok ikke så lett å holde på fargen. Jeg er redd den forsvinner ganske raskt, så jeg får nyte det så lenge jeg kan. 

Nå skal jeg dille og dalle litt her hjemme før jeg skal møte venninnene mine i byen allerede klokka fire. Vi skal ut på øllebøll, men først skal vi ut og spise og senere en tur i konserthuset.

Håper dere nyter lørdagen!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Wow! du kledde det lilla kjempegodt!!! =D Du får kjøpe deg Paintbox fra Frudge, så du kan friske opp fargen med av og til! Litt kult da, vi er nesten helt make på håret nå, hehee =P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg