Vil du ha julekort?

God kveld i stugo, dere ❤

Da var jeg i full gang med julekortene. Dette er en av de koseligste juletradisjonene vi har, synes jeg. Jeg har sendt kort i 29 år, og elsker å putle med dette. Det å sette av et par minutter til kjente og kjære rundt om i hele landet, gir meg en god indre ro. 

I år bestilte jeg 150 kort. I fjor holdt det nemlig ikke med 110, siden jeg bestemte meg for å ville sende noen av dere leser kort også. Skrev først at jeg ville sende til de fem første som henvendte seg til meg, men når noen fortalte meg at de aldri pleide å få kort, valgte jeg vekk noen av de på den opprinnelige julekortlisten til fordel for dem.

I år ble kortet noe spesielt. Jeg fikk nemlig ikke samla hele gjengen, og måtte derfor tenke i helt nye baner. Resultatet ble noe i overkant søtt og klissete, ikke helt min greie, men regner med at det faller i smak hos mange for det ❤

Skriv gjerne noen ord til meg med navn og adresse til mail ntho@ lyse.net, eller legg igjen en kommentar her på bloggen, så sender jeg så langt kortene rekker.

Klem Nina ❤

 

Instagram: nthorsen          Facebook side: Nina Sprell Levende          Snapchat: ninasprell

12 kommentarer
    1. Så snill du er. Alltid koselig med julekort 🙂
      Har du flere igjen, sier jeg ikke nei takk
      Veronika Lauritsen
      Hallingdalsvegen 4946,
      3540 Nesbyen
      Ha en super førjulstid 😀

    2. Hei, det hadde våre koselig å få et kort av deg i postkassen.
      Carolin Vieweg
      Solvegen 16
      4362 Vigrestad

    3. Eeeelske tradisjonen med å senda julakort og e redd dette vil dø ut… Har håndskrevet over 50 sjøl og det blir nok flere før julaften 🙂 Driver også med postcrossing og får kort fra heile verden! Stå på og god jul 🙂

    4. Hei Nina
      Siden jeg er en ekte Turbojugend , som din kjære mann også er , synes jeg at jeg må få et julekort fra dere.
      PS: Gi Bjørn Erik en suss fra meg.
      Roy

    5. Hadde våre kjempe koseligt å få julekort av dere elske får mange julehilsner på mob noe som ikke blir dt samme.
      Marianne ø Harestad
      Nylundsgt 6
      4014 Stavanger
      Ps send meg din adresse og på pm så får du et ifra oss.

    6. Ja jeg vil ha julekort og jeg vil også sende til dere
      Ann-Cathrin Surdal
      Lensmannstunet 21
      4027 stvg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg