Julegavene ble byttet ut med loddsalg til inntekt for lokalt barnehjem ❤

God onsdag, fine dere ❤

Før “Ingenting” konserten på fredag, møttes jeg og i overkant tyve andre kvinns til førjulskos på lokalpuben Dickens her i Stavanger. Jeg har kun vært med på dette fine initativeten en gang før, og var utrolig glad jeg fikk muligheten igjen.

Det hele startet med at Torbjørg og vennene hennes fant ut at de skulle kutte ut å gi hverandre julegaver, og heller møtes en gang før jul og selge lodd til hverandre til inntekt for en god lokal sak. For det å ta seg tid til dette, det å komme sammen og kjenne på at man faktisk gjør en forskjell for noen som kanskje ikke har det så greit, er vel noe alle har godt av i disse hektiske førjulstider.

Takket være pubeier og sponsorer, var det faktisk litt kjekt å vinne også. Loddsalget gikk så det sang. Med pizza, øl og vin, gikk praten lett rundt bordene, og jeg tror nok alle fikk en god dose julestemningen med seg den kvelden. 

Gjengen fikk inn hele 5000 kroner, og det passet bra siden pengene i år går til et barnehjem her i Stavanger med fem barn ❤












Nå har Mille kommet hjem fra skolen og jeg skal skrive et par julekort til før vi setter avgårde til Sola og vår aller siste teaterforestilling for i år. Jeg forsøker å lokke med meg mellomstemann Pelle også. Jeg håper virkelig han kan steppe inn siden papsen ennå ikke har kommet hjem. Dere kan tro jeg gleder meg til i morgen…da er han her igjen ❤

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen          Facebook side: Nina Sprell Levende         Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg