Første julen uten bestefar ❤

Da var det helg dere, og godt er det…

Bjørn Erik er kommet hjem, og vips så gikk lufta litt ut av meg. Plutselig var vi to om alt igjen, skuldrene senkes og det føles godt.

Denne julen blir litt spesiell. Det er første julen uten min stepappa, og selv om det begynner å bli noen måneder siden den vonde dagen, blusser følelsene opp igjen. Jeg har derimot bestemt meg for at han skal få bli med inn i denne førjulstiden på en litt spesiell måte. 

Dere kan tro Mille og jeg åpnet pakken fra Danmark med forsiktige hender i går. Var så redd for at innholdet ikke hadde klart den lange reisen, nemlig julekulen med stjerner og navnet “Bessen” på.

Først var jeg veldig usikker på om dette var en riktig ting å gjøre, men etter å ha snakket med venninnene mine, var jeg overbevist om at dette kunne bli en fin ting for oss alle. Mamma var også med meg, og det var kanskje det viktigste.

Du vil alltid være med oss i hjertet “Bessen”, men nå skinner du også vakkert mot oss hver jul ❤



Ønsker dere alle en riktig God Helg, klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg