Champagne jentejulebord…

God kveld, fininger ❤

Nå kan dere tro jeg har sommerfugler i magen. For på toget fra Oslo til Stavanger, sitter mamma og eldstemannen Dennis. Endelig!

I går derimot, var jeg på årets siste julebord. Champagne jentejulebord, med rundt 25 andre Stavangerchicks. Jeg pleier egentlig ikke å drikke så alt for mye bobler, men det vi fikk servert i går smakte faktisk veldig godt. Så godt at jeg og Andrea liksågodt skaffet oss fire ekstra flasker i tillegg til det vi fikk servert når vi kom. Det ble ganske livlig etterhvert og ikke minst latterlig morsomt når vi hadde heliumballonger rundt oss på alle kanter. For å si det sånn, det var ingen igjen av dem når vi gikk…

Bjørn Erik var også ute i går. Han og gamlekompisene var først ute og spiste, for så å se den nye Star Wars filmen. Han var nok ikke helt i samme sprudleform som meg når vi traff på hverandre seinere den kvelden, men vi hang nå i sammen resten av nattetimene. Vi holdt ut helt til det stengte og da shoppa vi som vanlig med oss halve Burger King hjem. Angra litt på det i morges, for det føltes ikke like godt da.

Jeg har blitt invitert på enda et julebord i år, i romjulen, men nå tror jeg vi sier at kvelden i går blir siste festlighet i år. Vi skal i nyttårslag, men da har jeg tilbudt meg å kjøre…









Nå er det ei her som synes det er på tide å sette frem litt lørdagssnop. Mille er så gira, er ganske klar for å klemme på mommo og broren sin, men de er fortsatt et par timer unna.

Fortsatt god lørdagskveld, dere!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg