Familien Thorsen har funnet roen…

Nå er det like før dere!

Presis klokken fem setter vi oss til bords, med ribbe, medisterpølser og medisterkaker. Den roligste av oss alle er nok smuppeline Mille, men de andre er nokså gira. Dere kan tro Bjørn Erik og jeg gleder oss til å se reaksjonen til ungene seinere i kveld. De har ingen anelse om hva som kommer.

I går var det et stor ønske om pinnekjøtt, så da disket selvfølgelig mamma opp med det. En avslappa Thorsenfamilie håva innpå godbitene. Dere kan tro var godt å krasjlande i sofaen etterpå da. Heile hurven så den drøye men nokså gode filmen “The Martian” med Matt Damon og vår norske Aksel Hennie. Takk gud for stor sofa, for når alle er stappmette og skal ligge strake, er det godt å ha plass til alle.

Nå er det kø for å komme inn på badet hører jeg. Jeg har egentlig ikke lyst til å skifte fra joggis til finklær, men det er tross alt julaften kun en gang i året. Klarer det…









Håper dere alle har kost dere i dag og at dere får en finfin kveld ❤

Stor juleklem fra Nina

2 kommentarer
    1. Ligger her på sofaen ved siden av magen min, det skal bli godt å begynne det sunne livet igjen neste år:D
      åh eg har letet etter Jiminy Cricket i mange år, den ble utsolgt så fort hvert år! det er han som er jul for meg:) kanskje eg finner an før neste jul?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg