Familytime ❤

God kveld i stugo, og vel overstått julaften ❤

Ja, da var det første juledag dere, og den har jeg tilbragt i onepiecen med det nye skjerfet mitt som min venninne Vibecke har laget og liggi ganske så manger timer under det nye herlige pleddet jeg fikk av Kirsten. For aller første gang på årevis, har jeg valgt bort det å pynte meg på første juledag og lage til kjempemiddag. Det ble nemlig et etegilde uten like her i går. Tror faktisk jeg skal finne frem litt ost og kjeks snart…helt utenom det vanlige egentlig, but I love it!

Bjørn Erik og Mille dro rett etter frokosten til hans foreldre på sørlandet, og Pelle og Dennis var trege i dag, for de valgte å ta en liten guttetur på lokalpuben seint i går kveld. Så da har mamma og jeg hatt masse alenetid. Kost oss med film, snop og kjælne katter og hund rundt oss til enhver tid.

For jula koker jo ned til det å kose seg. Slappe av og bare nyte hverandre. I tillegg så er det viktig at alle tar seg tid til å gjøre det de selv vil. Jeg har i alle fall stressa ned skikkelig de siste dagene. Med unntak av en liten tur i stallen i går, ingen ridning, kun kos og stell, har jeg ikke beveget meg ut av dørene her på flere dager. Har kun ruslet rundt i koseklær med mine kjære rundt meg ❤























Hmmm er veldig usikker på hva vi skal spise i kveld. Har ikke lyst på julemat, litt mett på det akkurat i dag. Mamma frista med gratinert blomkålhodet med ostesaus og bacon, men spagetti carbonare frister også. Eller kanskje jeg bare skal slå til med ost og kjeks, har nemlig et hav å velge i, jammi.

Håper dere alle hadde en fin feiring i går ❤

Klemmer i fleng sendes dere ❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg