And the winner is?

God kveld, dere!

I dag ble det blodig alvor. Kristin og Dennis inviterte nemlig til bowlingkonkurranse. Nå har vi, eller i alle fall jeg, vært mer eller mindre inne siden bittelille julaften, så det var faktisk kjærkommet å bevege seg igjen.

Noen tror kanskje bowling er en rolig og ganske så lite anstrengende sport, men ikke for denne dama her, eller resten av familien Thorsen for den saks skyld. Vi konkurrerer aldri for moro skyld. Til tider gikk jeg nesten ut av mitt gode skinn, ble så eltrande forbanna, blodårene sprengte på i tinningen. Jeg var overbevist om at jeg var mye flinkere!

Jeg ville vel egentlig ikke ha slutta å spille før lag Pelle/Nina hadde vunnet heile driten, men da tror jeg vi hadde holdt på ennå. Tror nemlig team Kristin/Dennis har øvd masse i det siste, for de vant soleklart begge rundene. Trøsten må være at team Mille/pappa tapte, og for å si det sånn, det var ikke pga Mille-mor. Bjørn Erik bomma så til de grader, så her er det en som må skjerpe seg til neste gang. For en neste gang blir det garantert, for selv om vi tar dette gravalvorlig, var det jo moro!








Det ble snacksemiddag på Inside etterpå. Burgere, løkringer, mozzarella sticks, jalapeno poppers og sprøstekte potetbåter gikk ned på høykant med diverse dipper. Det var akkurat det ekte “idrettsutøvere” trengte etter en lang kveld med tevlinger, kremt…

Da var det duket for film med gjengen. “The Curse of the Black Pearl” står på menyen, og jeg veit det er ei lita snuppeline som grugleder seg litt. Dette blir nok spennende og kanskje litt skummelt for henne , tenker jeg.

Fortsatt god kveld, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg