Vi tviholder på jula så lenge vi kan…

God kveld i stugo, dere.

Her hjemme tviholder vi på jula ennå. Det er så koselig med alle de ekstra lyktene og lysene, og nå som temperaturen har sunket drastisk ute, fyrer vi i peisen også. Julematen er vi så absolutt ferdig med, det er vi alle enige om, så nå putrer det tacolomper med deilig krydra kyllingkjøtt og ost i langpanna. Vi startet friskt i går og holdt oss unna snopet, men nå skal lørdagskvelden feires.

Vi har akkurat kommet hjem fra rideklærshopping med Mille. Hun har samlet seg opp en god sum penger i løpet av bursdagen sin i tillegg til pengegaver hun fikk i jula, så i dag var det hennes tur til å gå litt bananas. Vel, hun var faktisk ganske så flink og begrenset seg, så lommeboka var nesten like full når vi kom ut av butikken igjen. Hun fikk nemlig en ukes rideleir opphold i Danmark til sommeren, og vet at hun må spare masse til hun skal dra.  

Kino har vi også rukket å gå på i dag. Trodde egentlig ikke jeg skulle like denne nymotens Flåklypafilm, men den var supersøt. Mille fant noen klassevenninner å sitte med, så Bjørn Erik og jeg satt ene og alene på tredje rad. Trodde vi skulle sovne der vi satt, uten snuppeline, men filmen var såpass god og underholdene, anbefaler alle å se. Dere vil ikke bli skuffa.

Ellers har jeg vært ute og lufta den nye ponchoen min med matchende leggvarmere. Er blitt helt hekta på mamma sin nyeste strikkekeasjon. Kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å bo i den fremover. Føler meg litt ekstra pynta hver gang jeg tar den på. Love it!







Nå er det altså snopemat på gang, og siste film med captain Jack Sparrow. Trodde egentlig de skulle være for skumle for Mille, men hun takler det bra. Så bra at hun selvfølgelig skal få lov å være med å se neste film som kommer på kino…i 2017, en evighet til.

Forsatt god kveld, vi skrives igjen i morgen!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Her blir jula kastet ut i dag alltså. Nytt År , nye rene, ryddige dager. Godt å få shoppet litt på Januar salget, Ha en strålende dag. Ponchoen din var nydelig forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg