Jeg fant, jeg fant ❤

God kveld, dere ❤

Først og fremst må jeg få lov til å takke dere alle for fantastisk respons på innlegget i går. Ordene deres varmer meg langt inn i hjerterota. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg i utgangspunktet var så usikker på om jeg burde utlevere meg på den måten. All tvil er borte. Dere lesere er gullgode og så til de grader støttende, så jeg lover fra nå av å stole mer på egen intuisjon. 

I dag har timene flydd avsted. Min kjære Bjørn Erik går for tiden på streng streng diett og har vært überflink å trene fra nyttår av. Han blir i overkant stressa over å ikke kunne få spise det han vil og begynner derfor på det ene forfallende prosjektet her hjemme etter det andre. Skuffer endevendes og det resulterer i at det kastes, sorteres og ryddes duppeditter og ræl over en lav sko.

Midt i kastinga av en haug med cdér dukket det opp et par med påskriften “bilder”. OMG, der var de ja! Hunderevis av bilder fra årene rett før Mille ble født. Jeg har helt glemt at de fantes, og har derfor ikke gjort annet enn å bla meg gjennom år med gode minner. Har lenge klagd på meg selv for ikke å ha tatt så mye bilder før Mille ble født, men tror jeg må bite i meg de orda. Jeg var vel kanskje ikke verdens beste fotograf, men knipset alt og alle. Jeg håper ingen blir fornærma når jeg etterhvert henter fram noen av go´bitene, ikke disse yndlingsgutta mine her heller ❤




Vi har lagt jula bak oss, men jeg måtte altså så le når jeg så disse bildeseriene. Herregud, så søte og ikke minst snille de var. Gjorde alt jeg ba om når julekortene skulle lages. Pelle var propellen og moromannen som gjorde alt for å få Dennis med på leken, og han var ikke vanskelig å be ❤

Smask, Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg