Ikke akkurat imponerende!

Halloen darlings 

Nå trodde jeg faktisk at jeg skulle imponere litt ved å redde snuppeline fra å kollapse på flere lufteturen. Det har seg nemlig sånn at Pippi ikke fungerer ute for tiden. Hun har aldri likt å gå med klær, noe jeg heller aldri har ønsket for hunden min heller, men nå kommer vi til kort. Hun blir altså så kald. Kulda fra bakken slår henne helt ut, faktisk før vi har kommet til postkassene her. Hun begynner å sjangle på sine tre bein og detter i bakken. Der blir hun liggende og skjelve på siden, helt til hun blir plukka opp.

Fant derfor ut at jeg skulle gjøre som så mange andre, lage hjemmelaga “sko” til henne. Jeg har nemlig ennå til gode å finne små nok i butikkene. Klippet opp Mille sine alt for små hansker, og tredde de på. Lite populært, og når vi kom ut ble hun stående helt stiv, helt til de små tuppene frøys fast i bakken. Hun trippa regelrett ut av dem…ikke akkurat imponerende, en utrolig dårlig idé av undertegnede.

Må nok se om jeg finner noen gamle slalomhansker i steden. Sy i en strikk øverst og se om de sitter litt bedre. Får sove på det til i morgen, thihiiii, for nå frister ny episode av Greys mye mer.




 

Håper dagen har vært god med dere. Vi skrives i morgen, klem Nina 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg