Nå tar vi kveld dere!

Åhhh, endelig sofakos!

Nå er det beina på bordet, etter en magisk lang dag med gode venner. Mille og jeg var ute av dørene her tidlig for å lunsje med gjengen, for deretter å rusle bort i hallen og gjenta suksessen fra i fjor, nemlig forestillingen Disney on Ice. Tok selvfølgelig plenty av bilder, men de får jeg heller dele med dere i morgen. For nå er det deilig biffmiddag på gang. Mille har reist i trippel-bursdag og blir borte hele kvelden, så nå er det voksentid.

Bjørn Erik kokkelerer mens Tonje, Pelle og jeg ler så vi griner når vi ser opptak av TV2 sin serie “Huskestue”. Har dere sett det før? Guriland for en deilig lett humor. Morsomt å se Dag Otto Lauritzen kjempe seg gjennom fødselssmerter mens programleder Kristian Ødegård gnir seg i hendene og ler.








Nei, nå er det mat dere! Jammi, det så jammen meg godt ut!

Ønsker dere alle en superkoselig lørdagskveld, nyt den.

Smask, Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Så fine bilder du har! Maten så kjempe god ut!
      Jeg har akkurat startet en blogg og håper du vil ta den en tur innom. Jeg skriver om kreft hvordan det er for meg. Jeg har hatt kreft og vil fortelle litt forskjellig. Håper du vil følge med!
      Kleeem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg