Du trenger ikke å være barn for å forstå at dette er stort!

Happy Saturday, folks!

For tredje år på rad, har snuppeline og jeg hatt den store, store gleden av å få oppleve Disney on Ice. Jeg var først redd hun var blitt for gammel for dette eventyret, men neida, julepresangen ble like godt mottatt denne gangen også.

Vi i gjengen har gjort det til en tradisjon å møtes et par timer før showet, på Clarion Hotel Energy, hvor vi hauser opp stemningen og ikke minst får i oss et realt måltid god snaddermat. For det er vanskelig å få parkeringsplass denne dagen, men når vi velger å møtes så tidlig, slipper vi det stresset. 

Nå som vi begynner å bli godt vante til denne dagen, har vi lært oss å styre unna de største pengesluktabbene. Tror Mille klarte å fleke 600 spenn på ti minutter første gangen. Det er ikke det at vi ikke har råd til å bruke 170,- spenn på litt sukkerspinn, men av prinsipp synes jeg det er et ran. Vi er heldig som kun er to, men stakkars småbarnsfamilier som er flere. Fy pokker, da skal man søren meg måtte punge ut, og det synes jeg ikke er greit. “Kjipas Nina” mener nok noen, men så det var flere en vår gjeng som denne gangen heller valgte å ha med egne begre med snop.

Men uansett dere, dette er himmelrike for store og små. Mille og jeg holder hender gjennom hele forestillingen. Hun går inn i en transe, som om jeg ikke er til stedet, og jeg får rusk i øyekroken gang på gang. Har vært i amerika flere ganger, besøkt alle Disneyparkene , og dette showet har like høy kvalitet som “over there”. Noen fortalte meg at til og med hårstrikkene på damene er planlagt ned til minste detalj. Alt er så praktfullt at man så absolutt ikke må være barn for å forstå at dette er stort ♡

For dere som kanskje tror dette er den gode gammeldagse slushen, bør kanskje spørre om en smaksprøve først…









q q q





Akkurat nå går jeg rundt i onepiecen og diller og daller sammen med Mille-mor. I kveld derimot, er det spennende kjæresteopplevelse på gang. Jeg er så spent, og gleder meg stort. Tror nok jeg snart bør begynne å planlegge kveldens outfit, for i kveld vil jeg virkelig skinne for han stilige hunken min. Løøøøøøve is in the air ♡

Ønsker dere alle en fortsatt god lørdag. Nyt den og hverandre!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg