Ikke et snev av glamour på na mor i dag!

God fastelavenssøndag!

Takket være snille Hege-mor, hun som Mille er hos en gang i måneden, ble det fastelavensboller på familien Thorsen også i dag. Jeg baker nemlig svært sjeldent, resultatet blir nemlig alltid så som så, så hipp hurra for gode venner.

Nå er det kveld og jeg går fortsatt i pysjen. Det ble svært høy glamourfaktor på meg i går kveld og ut over natten, men i dag er det lite igjen av det i denne jenta her. Men fyttikatta så kjekt jeg hadde det! Jeg gleder meg til å dele opplevelsen med dere seinere, for det var virkelig en opptur som jeg er overbevist om at flere av dere lesere også kunne hatt stor glede av. Jeg har nemlig for en gangs skyld vært svært imøtekommende med hensyn til å samarbeide og reklamere for noe, men dette har jeg trua på. Knallkult konsept, som jeg tror de fleste av dere kommer til å like.

Nå skal han far avsted med gutta på Sportscafén å se superbowl, Mille er i seng etter å ha vært i stallen, og jeg er superfornøyd etter å hatt uventa kaffebesøk. Ingenting er bedre enn å ha venninner som impulsiv ber seg på besøk. Love it!








Håper alle har hatt en fabulous helg og er klare for en ny frisk ukestart i morgen. 

Talas igjen snart, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg