Intimkonsert med The Quireboys…

God søndag, folkens.

I dag har vi vært i skogen i timesvis og feiret morsdagen med gode venner. Nå ligger vi som slakt i sofaen her, for det tar på å være så lenge ute i frisk luft…samtidig som man har vært på Rock´n Roll kvelden før.

I går fikk vi altså oppleve Spike og gjengen hans på intimkonsert i Sandnes. Vi har gledet oss til det i ukesvis, og jeg synes det har vært stort av dem å stille opp på en så liten scene på et så lite sted. Det blir på en måte litt eksklusivt, og jeg synes synd på de som trodde de kunne få kjøpt billetter i døra. For det sier seg selv at slikt blir utsolgt.

Både Tonje og Bjørn Erik har nok litt hardere musikksmak enn meg, men The Quireboys er midt i blinken for na mor. Man får en blanding av Rod Stewart sin hese sexy stemme og til tider riffene til bandet Smokie. Vel, ikke helt Smokie, men soft Rock´n Roll. Jeg er også overbevist om at Spike har vært danselæreren til Axl Rose. Jeg digger måten han svaier frem og tilbake på. Det er helt umulig å ikke selv havne utpå, og joine han.

Bestis Tonje klarte å karre seg til en plass på første rad, mens Bjørn Erik og jeg holdt stand og flørta rett bak. Må le litt, for du vet du er på intimkonsert når du opplever at vokalisten treffer deg med spyttedråper. Holdt på å knekke i sammen av latter når en forfjamsa bestis snudde seg rundt mot oss for å tørke seg. Alltid noe nytt, thihiiii.



Ikke så happy hunk. Velger å være sjåfør fordi han skal tidlig på treningsleier dagen etter…










 

Håper dere alle har hatt en koselig helg. Det er vinterferie her, og jeg gleder meg til i morgen hvor alle kan sove et par timer lenger.

Fortsatt god søndagskveld, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg