Gutta heiet fram prinsessa si ❤

Dere er søren meg de beste leserne å ha med seg på laget!

I dag ringte bekymra familiemedlemmmer og regelrett håpte jeg hadde tatt meg en lykkepille. De er vant til at hu Nina-mor har sterke meninger og til tider trenger en utblåsning, men i går trodde de nesten det hadde tilta for meg. I hvert fall for en stakket stund. De kjenner meg såpass, og var i en viss grad enig om at det var på tide med et par alvorsord, men at jeg skulle få det til å boble så til de grader, at så mange skulle engasjere seg, var det ingen som så komme. Jeg har faktisk ikke følt meg så letta på lenge, og det er nok ikke siste gang sinna-Nina viser sitt sanne jeg. Tror det er sunt å lette hjertet sitt av og til, være tro til den man er.

I dag derimot har pulsen roa seg. Jeg har fått besøk av eldstemannen Dennis fra Oslo, og det er ingenting som gjør meg mer happy enn å være fulltallig familie. Hele gjengen har for aller første gang vært samla rundt prinsessa vår…i stallen. Nervøse storebrødre turde omtrent ikke å se på når Mille-mor stolt viste seg fram på hesteryggen. De har aldri sett henne “live”, og det var nok litt uvant og skummelt å se henne der ute på banen, så selvstendig, disiplinert og ikke minst så til de grader flink. De roste henne opp i skyene etterpå, og jeg tror aldri jeg har sett den fine flokken min så sammensveisa. Tror nok gutta også kjenner på det at det er godt å se at lillesøster er i så trygge hender og ikke minst lykkelige for at hun finner så stor glede i det å mestre å ha hest ❤

 

Nå skal det pakkes litt før vi skal legge oss. Gutta reiser grytidlig i morgen til England for å se Manchester-Arsenal. Julepresangen skal endelig innkasseres. Den årlige far/sønner roadtripén er snart en realitet.

Ønsker dere alle en god natt, og tuuuuusen tusen takk for all god støtte i går. I Love you a lot!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Nå tenkte jeg at jeg skulle heie frem deg litt også! Er nylig blitt fast leser av bloggen din, og vet du hvorfor? Jeg føler meg alltid så inspirert av deg etter å ha klikket meg inn her. Du virker så herlig, med glimt i øyet og MASSE omsorg for de rudt deg (både 2, 3 og 4 bente). Men aller viktigst virker du så tro mot deg selv! Stå på! Du tar vare på de viktige tingene her i livet… 🙂 Hilsen en litt usikker 25 åring som jobber med å tro mer på seg selv. Takk!

    2. Blir nesten litt rørt.. Godt med slik god familie, god syskenkjærligheit og familieånd! Wow kor flinke dykk har vore og fått til god oppdragelse, trygge familieband og sterkt samhald!!

    3. Ingvild: Tusen takk for gode ord. Ikke lett å være usikker. Vår Mille har som sagt et sjeldent syndrom som gjør at hun ikke alltid føler at hun passer inn, men vi jobber med saken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg