Birds all over!

God søndag, dere ♥

Da er helgen snart på hell, og vi kan igjen se tilbake på gode dager i stallen. Det har vært ekstra stas denne gangen, for Mille har hatt med seg en venninne som aktivt har deltatt med stell og kos. Det gjør noe godt med mammahjertet å se hvor selvstendige de har blitt og hvor stor empati de viser mot disse firbeinte enorme kreftene de behandler med knusende stor ro. De har søren meg blitt flinke, og jeg overlater bare mer og mer ansvar til dem.

I tillegg har min venninne Kirsten sin datter Hannah vært på overnatting. Jentene er nesten jevngamle og det er stor stas å se de deler samme interesse. Nå går de på samme kurs og delte også denne helgen sprangtime. Det har vært mange sommerfugler i magen både på jentene og på oss mødre, men i kjent stil mestrer de også dette med stil. Jeg har selvfølgelig vært der med kameraet mitt, men Mille-mor er sliten i kveld og trenger en mamma-arm å ligge i. Gjemmer derfor skrytebildene til seinere.

Fra sommerfugler i magen vil jeg heller vise dere fugler i lamper og planter. Vårt siste tilskudd i dyrefamilien har nemlig fått det for seg å fly ut av rommet til Mille og slå seg ned i lampa i trappa. Det stresser Mille noe inni hampen, for det er høyt under taket der og umulig for oss å få henne ut av alt krimkramset. Sunny sitter der så fin og fjong mens kjæresten Snow lager det spetakkelet fordi han savner henne ♥

Må le litt, for egentlig synes jeg hun dekorer ganske så flott der hun sitter og blåser seg opp og koser seg i varmen fra lyspæra. Blir nok verre å få overbevist Bjørn Erik om at den nyinnkjøpte papegøyen som dekorere planta i stua er like fin. Jeg har sikla på den i tre uker nå, så når “katta er borte, danser musa på bordet”. Han kan jo ikke komme hjem om to tre uker å plutselig kjefte på meg for herligheten, for den har vi jo da “hatt kjeeeeeeempe lenge”….thihiiii.


Min nyinnkjøpte papegøye er fra Kremmerhuset, og jeg har fått forklart at fjøra som er brukt her garantert er plukka fra gulvet, IKKE nappa av fuglene…

Da tar jeg bloggfri resten av kvelden dere. Vi får heller skrives mer i morgen. Mille kaller, hun vil har mammaen sin for seg selv.

Håper helgen deres har vært fin og at dere har fått ladet batteriene til den nye uka som er like rundt hjørnet.

Klem Nina
 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg