Stovnergjengen + Trysil = Morsom galskap!

God morgen, fine dere!

Nå er det kun timer igjen, til årets fjelltur er en realitet. Endelig skal jeg få nyte vakre Trysil igjen, med de aller beste vennene. 

Jeg er som mange vet østkantjente fra Oslo, og gjengen som sammen reiser opp til Trysil denne langhelgen, er fra Stovner. Egentlig er jeg fra Vestli, men har masse Stovnerblod siden jeg hadde hest der og etterhvert også begynte på Stovner Videregående skole. Det var da jeg ble introdusert for en haug med superflotte mennesker, og vi har den dag i dag holdt kontakten.

Mamma og min stefar Steinar flyttet etterhvert til Ski, men jeg klarte ikke å løsrive meg fra gjengen min. For vi snakker tross alt om det glade 80-tallet, og jeg kan love dere at vi har hatt det mye moro i sammen. Historiene og minnene er mange, og jeg regner med at de kommer til å deles flittig de kommende dagene.

Guriland som jeg gleder meg til å øllebølle, Trysil here I come! 


Det mangler ikke på kameraer på denne turen…

Alt må være på stell når jeg skal på tur. Stor takk til Pelle som sørget for nyvaska bil både på utsiden og innsiden…


Endelig skal favorittgenserne få lufta seg igjen…

Nå gjenstår det bare å komme seg gjennom timene på jobb, før jeg kan dra hjem og hente Mille og Pippi. De skal nemlig få være hos snille mommo mens jeg tar turen videre til fjells. Dessverre får ikke Bjørn Erik vært med denne gangen, da han er i Kristiansund og jobber. Et skår i gleden, men med de texas-tidene vi opplever på jobbmarkedet her i Stavanger nå, har han ikke råd til å si nei til noe. 

Ønsker dere alle en superduper onsdag!

Vi får blogges fra Oslo, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Åh, så morsomt! Jeg bor jo i Trysil, så det hadde vært festlig om vi hadde møtt på hverandre! Håper dere får en hurramegrundt-bra helg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg